Ja vilka är ni?

Ni är lite dåliga på att berätta vilka ni är tycker vi;P
Vi skulle uppskatta om ni skrev vilka ni är, för det är alltid kul att veta vilka som läser våran blogg.
Ni behöver ju inte skriva något speciellt så men bara vad ni heter och så. Men klaren kommentar där ni skriver vad ni tycker om våra foton och våran blogg skulle ju aldrig skada.

Jag sitter just nu och kollar runt på lite olika smink bloggar och hemsidor för att få lite inspiration till vad jag ska kunna göra nästa gång jag ska till studion. Dock så tror jag redan att jag vet vad jag ska göra men inspiration skara ju aldrig som sagt.

I alla fall när jag satt och kollade runt hittade jag en länk som jag måste passa på att visa.
Inte för att det finns några tipps på den eller har så jätte mycket med detta att göra men kolla in den vettja.
http://www.eyeslipsface.se/   Billdgt och bra budjet alternativ inom smink om man vill ha till kanske tex en fotografering i en studio.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0