Fotodtudion

Imån kanske det blir ar att fota i skolans fotostudio. Bara allt klaffar
Denna gången ska denise styla och fota mig vilket blir kul. Har ingen aning vad hon har tänkt sig men hon har la några finuliga ideer som hon brukar ;) Imån ska jag även ta med mig allt vi köpt och fota det så ni får se.

Sedan nästa vecka igen alltså v3 så kommer det komma andra modeller till studion vilket blir jätte kul.
Nu börjar vårat projekt verkligen på riktigt känns det som. Nu har vi köppt en massa saker och har även börjat att boka in modellerna.

Min modell nästa vecka blir en tjej som heter emma. Sitter och planerar nu men allt för mycket får ni inte veta nu :P men jag kan säga att det blir svartvitt sen får ni se mer när fotona är tagna och redigerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0